Witam!

Witam wszystkich, którzy lubią tak jak ja pichcić w kuchni, czarować ze składników pyszne i zdrowe dania. Mam nadzieję, że moje (i nie tylko) sprawdzone przepisy dadzą Wam wiele radości i satysfakcji. Zapraszam do zabawy w smaki, kolory, kompozycje, aby nasze dania były mniej monotonne ;-) dla naszych bliskich, znajomych i gości. SMACZNEGO!!

15 czerwca 2015

Sernik gotowany na herbatnikach

Polecam szczególnie w upalne dni :)
1 kg twarogu
4 jajka
1 kostka masła
1 szklanka cukru
1 budyń śmietanowy
1/2 szklanki mleka
1 duża paczka herbatników
Ser dokładnie zmiksować. Do garnka wbić jajka, dodać ser, masło i przyprawę, i gotować na małym ogniu ok. 15 minut, ciągle mieszając.
Budyń rozrobić z mlekiem i wlać do gotowanego sera, dodać cukier. Formę wyłożyć herbatnikami, wlać połowę masy, nałożyć ponownie herbatniki i wlać resztę masy, ponownie herbatniki. Na koniec można polać polewą czekoladową lub lukrem i ozdobić bakaliami.
Wstawić do lodówki na ok. 1-2 godziny.

Przyprawy i bakalie znajdziecie na www.skworcu.com.pl

2 komentarze:

beata.kuśmirek pisze...

Na herbatnikach jeszcze nie robiłam, ale na kruchym cieście i na cieście ucieranym już tak. Jeden z lepszych serników jakie jadłam :) Polecam !!!

Agnieszka Szulc pisze...

Polecam i tę wersję :)