Witam!

Witam wszystkich, którzy lubią tak jak ja pichcić w kuchni, czarować ze składników pyszne i zdrowe dania. Mam nadzieję, że moje (i nie tylko) sprawdzone przepisy dadzą Wam wiele radości i satysfakcji. Zapraszam do zabawy w smaki, kolory, kompozycje, aby nasze dania były mniej monotonne ;-) dla naszych bliskich, znajomych i gości. SMACZNEGO!!

26 stycznia 2013

Sernik Izaura

Nie wiem skąd taka nazwa, ale jest pyszny, delikatny. Polecam!

Ciasto:
1 1/2 szklanki mąki
1 1/2 szklanki cukru
3 łyżki kakao
1 margaryna
3 łyżeczki proszku do pieczenia
1 cukier waniliowy
4 jajka
5 łyżki wody

Margarynę, cukier, kakao, wodę i cukier waniliowy gotujemy na małym ogniu 5 minut. Po ostudzeniu dodajemy 4 żółtka i dokładnie wymieszamy. Odlewamy 1/2 szklanki masy. Do pozostałej dodajemy mąkę z proszkiem do pieczenia, na koniec pianę z białek. Ciasto wylewamy na formę.
Masa serowa:
700 g sera białego
4 jajka
1 szklanka cukru
1/2 kostki masła

Zmielić ser, połączyć z pozostałymi składnikami z masy serowej. Wykładamy na ciasto. Pieczemy 60 minut w temperaturze 200 stopni.
Po upieczeniu ciasta polewamy go odlaną masą i posypujemy wiórkami kokosowymi.



4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Smakowicie wyglądają te serniki, nie wiem na które się skusić :)
Superowe masz przepisy, będę częstym gościem. Pozdrawiam!

Agnieszka Szulc pisze...

Dziękuję. Polecam dzisiaj wypróbować ten, innym razem następny ;-)
Pozdrawiam serdecznie!

Unknown pisze...

Bardzo apetyczny ten sernik. ; )
Jeszcze nie robiłam go w takiej formie, ale czemu nie? : D

Agnieszka Szulc pisze...

mój ulubiony, delikatny i szybko się go robi, polecam