Witam!

Witam wszystkich, którzy lubią tak jak ja pichcić w kuchni, czarować ze składników pyszne i zdrowe dania. Mam nadzieję, że moje (i nie tylko) sprawdzone przepisy dadzą Wam wiele radości i satysfakcji. Zapraszam do zabawy w smaki, kolory, kompozycje, aby nasze dania były mniej monotonne ;-) dla naszych bliskich, znajomych i gości. SMACZNEGO!!

4 marca 2014

Kiszona kapusta z jabłkiem i mandarynką

Moc witamin na wiosnę!
300 g kapusty kiszonej
2 jabłka
1 mała marchew
1 mandarynka
2-3 łyżki oliwy z oliwek
Kapustę lekko odcisnąć i drobno pokroić (jeśli jest zbyt kwaśna - przepłukać wodą). Jabłko i mandarynkę pokroić w drobną kostkę. Marchew zetrzeć na tarce. Połączyć wszystko z kapustą, dodać olej i wymieszać. Gotowe!



2 komentarze:

beata.kuśmirek pisze...

Ależ kusisz, Agnieszko :) Uwielbiam takie surówki, ale mandarynki nie dodawałam nigdy. Aż w brzuchu mi burczy :D

Agnieszka Szulc pisze...

Bardziej kuszę swoje dzieci by zjadły surówkę :-)
Ta surówka bardzo nam smakowała z pieczoną rybką. Pozdrawiam!