Witam!

Witam wszystkich, którzy lubią tak jak ja pichcić w kuchni, czarować ze składników pyszne i zdrowe dania. Mam nadzieję, że moje (i nie tylko) sprawdzone przepisy dadzą Wam wiele radości i satysfakcji. Zapraszam do zabawy w smaki, kolory, kompozycje, aby nasze dania były mniej monotonne ;-) dla naszych bliskich, znajomych i gości. SMACZNEGO!!

3 grudnia 2013

Fasolka po bretońsku

Smaczna, sycąca i rozgrzewająca. Polecam!
300 g fasoli białej /"Jaś"
100 g kiełbasy
100 g boczku
2 cebule
1 mały koncentrat pomidorowy
majeranek
sól i pieprz do smaku

Fasolę zostawić na noc w wodzie do namoczenia. Następnie ugotować do miękkości. Cebulę i boczek pokroić w drobną kostkę i podsmażyć na patelni. Cebulę z boczkiem dać do fasoli. Kiełbasę pokroić w dość większą kostkę i włożyć do fasoli. Do całości dodać przecier pomidorowy, doprawić wedle uznania i podgotować 3-4 minut. Podawać z pieczywem. Gotowe!



2 komentarze:

Co mi w duszy gra pisze...

moja ulubiona...mmmmm
pozdrawiam cieplutko

Agnieszka Szulc pisze...

:-) również pozdrawiam i zapraszam na inne przepisy które są zamieszczone.