Witam!

Witam wszystkich, którzy lubią tak jak ja pichcić w kuchni, czarować ze składników pyszne i zdrowe dania. Mam nadzieję, że moje (i nie tylko) sprawdzone przepisy dadzą Wam wiele radości i satysfakcji. Zapraszam do zabawy w smaki, kolory, kompozycje, aby nasze dania były mniej monotonne ;-) dla naszych bliskich, znajomych i gości. SMACZNEGO!!

26 września 2013

Sałatka z buraków

Ulubiona sałatka na zimę mojego syna.

2 kg buraków 
Buraki ugotować i obrać ze skórki. Utrzeć na tarce.

Zalewa
1 łyżka soli
1 szklanka octu
1 szklanka wody
1 szklanka cukru
3 liście laurowe
4 ziele angielskie
4 ziarna pieprzu
4 ziarna goździków
1 cebula
1 ząbek czosnku
Cebulę i czosnek bardzo drobno posiekać. Połączyć wszystkie składniki ze sobą. Buraki utarte zalać zalewa i odstawić w chłodne miejsce na 24 godziny. Włożyć buraczki do słoików i pasteryzować 20 minut.


1 komentarz:

Unknown pisze...

Moi rodzice robią podobną sałatkę :) To moja ulubiona!