Witam!

Witam wszystkich, którzy lubią tak jak ja pichcić w kuchni, czarować ze składników pyszne i zdrowe dania. Mam nadzieję, że moje (i nie tylko) sprawdzone przepisy dadzą Wam wiele radości i satysfakcji. Zapraszam do zabawy w smaki, kolory, kompozycje, aby nasze dania były mniej monotonne ;-) dla naszych bliskich, znajomych i gości. SMACZNEGO!!

13 sierpnia 2013

Cukinia a'la kawior

Śmieszny przepis znalazłam, oczywiście znowu na cukinię ;-). Przepis stary, a sałatka dla mnie nowa i pyszna. Polecam!
1 kg cukinii
300 g cebuli
1 główka czosnku
1 pęczek natki pietruszki
sól
cukier
pieprz
2 łyżki soku z cytryny
3/4 szklanki oleju

Cukinię gotujemy w całości w osolone wodzie. Ugotowaną bardzo drobno kroimy (gniazdo nasienne usuwamy). Czosnek i cebulę oraz natkę pietruszki bardzo drobno siekamy. Oprószamy do smaku solą, pieprzem i cukrem, dajemy sok z cytryny. Wszystko dokładnie wymieszać. Wkładamy do słoików i pasteryzujemy.

 
 

Taką sałatkę można zrobić również z bakłażanów.

Brak komentarzy: