Witam!

Witam wszystkich, którzy lubią tak jak ja pichcić w kuchni, czarować ze składników pyszne i zdrowe dania. Mam nadzieję, że moje (i nie tylko) sprawdzone przepisy dadzą Wam wiele radości i satysfakcji. Zapraszam do zabawy w smaki, kolory, kompozycje, aby nasze dania były mniej monotonne ;-) dla naszych bliskich, znajomych i gości. SMACZNEGO!!

14 września 2014

Marchewka na gęsto z miodem

Pyszny i prosty dodatek do dań z jajkiem sadzonym lub mięsem drobiowym. Można też potraktować taką marchewkę jako przekąskę przed głównym daniem. Pyszne i zdrowe.

1 kg marchewki
szczypta soli
2-3 łyżeczki miodu
1 łyżeczka masła
1 łyżeczka mąki pszennej
Marchewkę obrać i pokroić w kostkę, do garnka wlać trochę wody i dodać marchewkę. Osolić i gotować na małym ogniu. Gdy marchewka będzie miękka dodać miód, masło i rozrobioną mąkę z niewielką ilością wody. Zagotować 2-3 minuty i podawać posypując lekko przyprawą Caffe De Paris.


3 komentarze:

Unknown pisze...

Wygląda bardzo apetycznie i zapewne tak samo smakuje.

http://znowcosupieklam.blogspot.com/ pisze...

O a takiej wersji marchewki jeszcze nie jadłam:) Dzięki za przepis- mam miód, mam marchewkę, tylko nie mam tej przyprawy:( Czym można zastąpić?

Agnieszka Szulc pisze...

Dziękuję Wam za miłe słowa, nie wiem czemu, ale nie mam opcji odpowiedź do komentarza. Przyprawa przełamuje słodycz marchewki /choć sama w sobie również jest pyszna/. W skład przyprawy to skórka cytrynowa, nać pietruszki, koperek, szczypiorek, papryka, pieprz i czosnek.