Witam!

Witam wszystkich, którzy lubią tak jak ja pichcić w kuchni, czarować ze składników pyszne i zdrowe dania. Mam nadzieję, że moje (i nie tylko) sprawdzone przepisy dadzą Wam wiele radości i satysfakcji. Zapraszam do zabawy w smaki, kolory, kompozycje, aby nasze dania były mniej monotonne ;-) dla naszych bliskich, znajomych i gości. SMACZNEGO!!

31 lipca 2014

Mleczno-ryżowy deser

Coś słodkiego? Proszę bardzo, słodkie, pożywne i zdrowe :-)
Mleko
Płatki ryżowe błyskawiczne
cukier do smaku
Sos owocowy /przetarte owoce leśne
listki mięty do ozdoby
Płatki gotować na mleku według zaleceń na opakowaniu. Ugotowane płatki włożyć do salaterek, polać sosem owocowym /ja dałam przetarte jagody i jeżyny/. Ozdobić listkami mięty. Deser smakuje jak i na ciepło tak i na zimno




1 komentarz:

http://znowcosupieklam.blogspot.com/ pisze...

Lubię takie deserki- nawet kiedyś kupiłam coś podobnego- belriso bodajże się nazywa- ale Twoje na pewno lepsze, bo domowe:)